5,11 € (6,29 € s DPH)
UTOPIA – ikonická individualitou a dizajnom produktov
| Hmotnosť | 0,054 kg |
|---|---|
| Rozmery | 10 × 10 × 10,9 cm |
| Značka | |
| Rada |
Glazz |
| Farba |
číra |
| Materiál |
sklo |
| Kapacita |
300ml |
| Dĺžka |
10cm |
| Výška |
10,9cm |
| Šírka |
10cm |
Záruka na odštiepenie
|
NIE |
Minimálne množstvo je 24 a počet kusov v balení je 24.
Obvykle dostupné do 14 dní
Pasabahce Glazz
Môže to byť praktické, ale tento ťažký krištáľový pohárik je všetko, len nie nudný. Navrhnuté s do seba zapadajúcou základňou s hrotmi pre dokonalé stohovanie a silný kužeľový tvar prináša vzhľad každému baru.
Paşabahçe patriaca Tureckej spoločnosti Şişecam je najväčším svetovým a európskym výrobcom skla. Spoločnosť sa môže pochváliť silnou distribučnou sieťou, širokým sortimentom produktov a výnimočnými výrobnými schopnosťami.
V roku 1935 začal Şişecam vo svojom prvom závode v Beykoze vyrábať 100% ručne vyrábané sklo zo sódového skla. V roku 1974 začala spoločnosť Şişecam vyrábať žiaruvzdorné sklo.
Okrem Turecka má Şişecam v súčasnosti výrobné prevádzky v Bulharsku, Ruskej federácie a Egypta.
Şişecam sa zameriava na uspokojovanie potrieb troch kľúčových segmentov – domácnosť, stravovanie a priemysel – s viac ako 20 000 rôznymi produktmi, ktoré sa špecializujú na automatizovanú výrobu, ako aj ručné výrobky, so svojou značkou Paşabahçe (pasabahce.com), lídrom v oblasti skla.
Okrem Paşabahçe, jednej z najobľúbenejších spotrebiteľských značiek v Turecku, portfólio značiek Şişecam zahŕňa Nude, Borcam a Zest Glass. Dnes má Şişecam obrovskú zákaznícku základňu v 140 krajinách s celosvetovou výrobou skleneného tovaru.
Krištáľové sklo
Čistota kryštálu v kombinácii s praktickosťou stohovania
Ideálne pre koktailové bary, reštaurácie a hotely
Poháre na Long drink / Cocktail - Sklo - Stolovanie
| Hmotnosť | 0,054 kg |
|---|---|
| Rozmery | 10 × 10 × 10,9 cm |
| Značka | |
| Rada |
Glazz |
| Farba |
číra |
| Materiál |
sklo |
| Kapacita |
300ml |
| Dĺžka |
10cm |
| Výška |
10,9cm |
| Šírka |
10cm |
Záruka na odštiepenie
|
NIE |

